donderdag 28 mei 2009

De laatste campagne-week is ingegaan

Zoals in voorgaande post beloofd, ga ik in dit bericht in op de bezoeken in het land.

De afgelopen anderhalve week was ik zowel in het uiterste zuiden in het Limburgse heuvelland, waar ik mijn oude gemeente Simpelveld bezocht, als in het hoge noorden in Den Helder, waar ik aan een verkiezingsdebat deelnam.

De activiteiten liepen uiteen van flyeren met mijn campagneteam in Haarlem en Heemstede, discussieavonden in Den Helder en Schagen, tot het lijsttrekkersdebat op BNR Nieuwsradio (hier te beluisteren). Een centraal thema was het directe contact. Iedere keer kwamen er wel mensen naar me toe, die me even apart namen en me iets mee wilden geven. Dat zette me aan het denken en houdt me scherp.

Van al deze activiteiten heb ik -uiteraard- wat fotomateriaal online gezet.

Tot slot nog iets luchtigs; Naar blijkt worden verkiezingsborden in Noord-Holland volgeplakt met posters van een uitgaansgelegenheid. Uiteraard heeft mijn campagneteam daarop gereageerd door mijn poster nogmaals te plakken. En dat is dan weer goed voor een aardig artikeltje op internet.

De laatste campagne-week gaan we vol goede moed in!

Geen opmerkingen: