maandag 1 juni 2009

Oldenzaal en Velsen: bedankt!

Vrijdag 29 en zaterdag 30 mei heb ik volop campagne gevoerd in Oldenzaal. Voor mij liep het uit op een complete straatreĆ¼nie in de stad waarvan ik de eer heb ereburger te zijn. Spontaan is er een paar maanden geleden een campagneteam gevormd, dat erin is geslaagd een full-swing campagne op te zetten met alles erop en eraan. Met plezier gaf ik gevolg aan hun verzoek, zelf ook bij de afsluitende campagne-activiteiten te zijn. De Twentsche Courant Tubantia besteedde er op de voorpagina van het Oldenzaal-katern aandacht aan.

Terwijl ik op campagne was in Oldenzaal, was een aantal ploegen in Velsen bezig met straatacties. Alle kernen van de gemeente zijn aangedaan. Het is ook hier weer hartverwarmend te zien, hoe mensen het voor je opnemen. In Velsen kon ik geen campagne voeren en hebben anderen dat goed overgenomen. Fons, Ben, Dicky, Lida, Henk, Ger, Roos, Robert, Cees, Harry, Bas en vele anderen: bedankt!

Geen opmerkingen: